1. Δικαίωμα υπαναχώρησης της αγοράς

Η εταιρεία μας είναι δεσμευμένη στη άρτια εξυπηρέτηση των πελατών της και στο πλαίσιο αυτό προσφέρει πολιτική υπαναχώρησης από την αγορά των προϊόντων εντός του  χρονικού πλαισίου των τριάντα (30) ημερολογιακών ημέρων. Ως πρώτη ημέρα δε, ορίζεται η ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος-ων.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι:

Να έχετε συμπληρώσει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στη σχετική φόρμα και σας έχει δοθεί RMA.

  • Το προϊόν -ντα είναι στην αρχική τους συσκευασία δεν έχει χρησιμοποιηθεί και έχει όλες τις ετικέτες και τα αυτοκόλλητα του κατασκευαστή.
  • Ο πελάτης αναλαμβάνει με δική του χρέωση και ευθύνη την επιστροφή των προϊόντων.
  1. Ελλαττωματικά προϊόντα κατά την παράδοση (DOA):

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία εμφανίζουν κατασκευαστικό ελάττωμα  κατά την παράδοση (DOA) θα γίνονται αποδεκτά εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση της διαδικασίας DOA είναι:

  • Να έχετε συμπληρώσει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στη σχετική φόρμα και σας έχει δοθεί RMA.
  • Το προϊόν δεν είναι κατεστραμμένο, είναι στην αρχική του συσκευασία μαζί με όλα τα παρελκόμενα όπως των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ και έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
  • Ο πελάτης χρησιμοποιεί την μεταφορική της εταιρείας καθώς η χρέωση βαρύνει εμάς
  1. Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφές προϊόντων λόγου λάθος παράδοσης

  • Έχετε συμπληρώσει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες στη σχετική φόρμα και σας έχει δοθεί RMA.
  • Η ενημέρωση έχει γίνει άμεσα και εντός 24 ωρών από την παραλαβή.
  1. Ακύρωση παραγγελιών

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την ακύρωση παραγγελίας

  • Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται στο ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση σας. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων.

Γενικοί Όροι:

  • Τα προϊόντα θα πρέπει να ταχυδρομηθούν για επιστροφή από τον πελάτη προς την εταιρεία το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημέρων από την ημερομηνία έγκρισης και RMA.
  • Η εταιρεία μας επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής για όλες τις περιπτώσεις πλην της υπαναχώρησης.
  • Η διαδικασία της επιστροφής των χρημάτων– πλην των προϊόντων DOA – γίνονται άμεσα από εμάς, εφόσον έχουν τηρηθεί τα προβλεπόμενα, με το ίδιο ακριβώς μέσο που έγινε η πληρωμή.
  • Ειδικά για τις περιπτώσεις συσκευών DOA η επιστροφή των χρημάτων γίνεται μετά την έγκριση της κατασκευάστριας εταιρείας.
  • Λάβετε υπόψιν σας, ότι ειδικότερα σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής. Στη συνεχεία η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται στη σχετική σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον εκάστοτε πελάτη χωρίς ευθύνη της εταιρείας μας πλέον. Είναι δε δυνατόν να εμφανιστούν καθυστερήσεις κατά τον χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού.
  • Κατά την παράδοση του προϊόντος, ο πελάτης ελέγχει την καλή κατάσταση του παραδοθέντος προϊόντος και σε περίπτωση αντικανονικότητας (κατεστραμμένο δέμα, σκισμένη ή ανοικτή συσκευασία, ελλείπον ή φθαρμένο προϊόν) δεν παραλαμβάνει το προϊόν.
  • Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξατε τα προϊόντα και υπογράψατε για την ακεραιότητά τους.
  • Παρακαλούμε ειδικά για θέματα εγγυήσεων και συσκευών DOA να ανατρέξετε στην Εγγυηση Προϊόντων

MAX-PHONE.GR